ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حمایت دوباره ماجدی از اسکوچیچ!

  • کد خبر: ۱۲۲۶۱۷
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
  • ۱
حمایت دوباره ماجدی از اسکوچیچ!
درحالی که اغلب اهالی فوتبال براین باورند که اسکوچیچ در قواره تیم ملی فوتبال ایران نیست، میرشاد ماجدی که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال هم هست، بار دیگر از اسکوچیچ حمایت کرده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میرشاد ماجدی، کاندید ریاست فدراسیون فوتبال همچنان از اسکوچیچ حمایت می‌کند. این کاندیدا درحالی انجام شده که اغلب اهالی فوتبال ایران این مربی را در قواره تیم ملی ایران نمی‌دانند. ماجدی درباره چرایی حفظ اسکوچیچ این جملات را به زبان آورده است: «ما نمی‌خواستیم چنین اتفاقی بیفتد. می‌خواستیم او به کارش ادامه دهد، اما هیچ تصمیمی گرفته نشد. همه ما ایرانی هستیم و اعتقاد داریم فردی که آمده در کشور ما سالم کار کرد، آن هم در شرایطی که هیچکس سرمربیگری تیم ملی را قبول نمی‌کرد، زیرا اگر از چهار بازی فقط یک بازی را مساوی می‌کردیم حذف می‌شدیم. نباید در موردش چنین تصمیمی می‌گرفتیم. اسکوچیچ سرمربیگری را قبول کرد و در دور دوم تیم ملی را به جام جهانی برد. اگر می‌خواستیم او را عوض کنیم و تصمیم دیگری بگیریم، بی‌معرفتی بود. ما تصمیمی نگرفتیم بلکه در زمانی که او حضور داشت ابقایش کردیم.» ماجدی درعین حال به برخی فشار‌ها برای حذف این مربی نیز اشاره کرده است: «برخی مسائل از خارج از فدراسیون به ما القا می‌شود. فشار‌های رسانه‌ای و فضای مجازی باعث می‌شود اتفاقاتی بیفتد. باور کنید در فدراسیون به حدی نکات مثبت و منفی زیادی وجود دارد که نمی‌توانید تمرکز کنید. زمانی که برای بازی‌های تدارکاتی و کسب درآمدزایی برنامه‌ریزی می‌کردیم دیدیم چنین اتفاقی همزمان افتاد. من ۶ ماه است عهده‌دار فدراسیون هستم، اما در همین مدت دو مجمع برگزار کردیم. در مورد هیچ رئیس فدراسیونی تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
0
اغلب اهالی فوتبال حرف مفت زیاد میزنند.کسی که تیم را برده جام جهانی خودش باید روی نیمکت بنشیند نه اینکه زحمتها را او بکشد بعد استقاده اش را یکی دیگر ببرد.اگر از تیمهای مدعی بودیم تغویض مربی شاید جواب بدهد ولی برای ما که با هر مربی برویم کلا قرار است 3 تا بازی کنیم و برگردیم ،نه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->